Provozujete firmu, která by se dala přezdívat spíše rodinným podnikem, i když zaměstnáváte cizí osoby, které s vámi netvoří žádný příbuzenský vztah? Rodinnou firmou lze totiž nazvat každé seskupení pracovníků, co táhnou za jeden provaz, záleží jim na prosperitě, snaží se podávat co nejlepší výkon a také mezi sebou patřičně spolupracují.

muž v mikině

K tomu, aby se mezi lidmi udržely tak dobré přátelské vztahy, napomáhá samozřejmě firemní výsledek a finanční odměna, ale existují i jiné benefity, s nimiž se v tomto prostředí lépe pracuje. Například některé firemní dárky a pořádání firemních rautů. Z těch firemních dárků to mohou být například firemní mikiny Promo dárky.

Červená nebo žlutá mikina s potiskem – červená a žlutá barva se k sobě báječně hodí a mohou se tudíž dobře kombinovat, co se týče barvy textilu a barvy potisku. Můžete vašim kolegům na pracovišti pořídit červenou a žlutou mikinu, každou s barevným potiskem opačné barvy – červenou na žluté a žluté na červené. Mikina může být docela obyčejná přes hlavu, anebo sofistikovanější s klokaní kapsou a kapucí.

sedící dívka

Nápis a logo – mikiny s firemním logem a názvem firmy – to není nic závratného. Sice to vypovídá poměrně věcně a stručně, oč jde, ale zároveň je to docela nuda. K firemnímu logu se tedy vyplatí připojit i další nápisy, například vtipné citáty, přísloví, hlášky z filmů anebo přesnější charakteristiku vaší firmy či profese. Mikina ale také může v rámci firmy poodhalit nitro daného jedince a naznačit, čím se zabývá ve volném čase. Tím se pak lidé mohou snáze seznámit a dát o sobě najevo něco, co není běžně známo.

Jméno – více osobní je každý potisk mikiny, trička nebo bundy, jestliže tam bude uvedeno vaše jméno – stačí křestní jméno či přezdívka. Lidé se pak mohou snáze oslovovat, což napomáhá i kontaktu s cizími lidmi, například s firemními zákazníky.