Pomalá chůze mezi regály, přemýšlení, co je potřeba koupit k večeři, to není nic pro pány. A takové trochu delší zkoušení oblečení v kabinkách nebo jen čekání na partnerku, která si chce v klidu vybrat, to již mnozí „skřípou zuby“. A nakonec fronta u pokladny! Nervy tečou a často je z toho i zbytečná hádka.muž při přestávce v kanceláři.jpg
 
Muži totiž mají při nakupování úplně jinou strategii a priority než ženy. Bez dlouhého zdržování chtějí rychle nakoupit to, co bylo předem domluveno a nejlépe napsáno na seznam. A pak obchod co nejrychleji opustit. Vše ostatní je pro ně otravné zdržování, mrhání vzácným časem! Na rozdíl od žen, které déle vybírají, více rozmýšlí, uvažují, co budou vařit a co by jim chybělo do receptu. A u oblečení je to jasné. Zkoušet nové kousky je pro ně hodně zábavné! A když muž musí být u toho s nimi, často z toho má „nervy na pochodu“.
 
Není tedy divu, že si i čeští pánové našli zálibu v nakupování online. I díky nim objem tržeb u jejich provozovatelů stále roste. Tento způsob nákupu je přehledný, používá intuitivní nástroje. A hlavně je rychlý. Objednávka je ukončena doslova „na pár kliknutí“. Stačí si vybrat zboží, vložit ho do nákupního košíku, zvolit dopravu a způsob platby, zadat doručovací adresu a je hotovo! V internetových obchodech pánové nakupují nejraději elektroniku. Ale koupí si i oblečení a doplňky. Stačí znát velikost a pokud nepotřebují nic skutečně „na míru“, zboží je hned v nákupním košíku bez otravného zkoušení a dlouhého čekání u kasy. Pokud by náhodou přeci jen nesedělo, umožňují prodejci výměnu bez zbytečných průtahů. Doručení muži volí spíše rychlé. A není jim líto si za takové i připlatit. A nákup jim doručí kamkoli. Mohou si ho nechat dovézt i do zaměstnání. I většinou ne příliš oblíbené nakupování potravin snesou v pohodlí domova mnohem lépe!muž s notebookem u stolu.jpg
 
Hodně v oblibě je u pánů na internetu výběr automobilů! Prohlíží si rádi a dlouze nové modely (v tomto případě o ztrátu času rozhodně nejde, je důležité zvolit dobře!). Projíždějí prezentační videa, zjišťují informace o ceně a všemožné parametry vybraných aut, diskutují o nich na diskuzích. Pak je jdou koupit do kamenného obchodu. Auto se musí prohlédnout a projet!